Wedding Fashion Night

La setmana passada Actuality Carpas va participar en la edició d’enguany del Wedding Fashion Night organitzada per Cristina Pérez, directora i fundadora del esdeveniment que ha passat des de la seva creació per Barcelona, Madrid i Sevilla.

El WFN (Wedding Fashion Night) s’ha convertit en l’esdeveniment de casaments de l’any  i aglotina en un mateix espai les millors wedding plannings, bloguers, càterings i empreses com Actuality Carpas, dedicada al disseny, fabricació, lloguer i venda de carpes especialitzada en el sector.

 

IMGP0931

IMGP0918

 

Per a l’ocasió Actuality Carpas va crear un espai d’estil victorià que va encantar a tots els assistents fins el punt que la mateixa Cristina Pérez, directora del WFN el va escollir com a espai per l’entrevista que va concedir als mitjans.

Pel nostre espai varen passar nombroses cares conegudes i reconegudes com l’encantadora Carole Bipat de Merry me in Spain, del que va ser un plaer parlar amb ella. Els nostres amics i col.laboradors Rosa Maria, Stephanie i Valeria de Mas Terrats, Clàudia Torrellas Agudo de La Clau Events, la Sònia que juntament amb l’Alejandra que va disculpar la seva assistència gestionen Good Feelings amb qui varem col.laborar amb elles dissabte, 19 de setembre, l’esdeveniment del Mies Van Der Rohe,  Yolanda Jove Mas el Dalmau; o la Lali Cabani de Niflauers amb qui aviat treballarem amb ellaamb un projecte.

Moltes gràcies, a tots per haver vingut, esperem que us trobessiu a gust amb nosaltres al nostre espai “British Dream”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *